Руськокомарівський ліцей Пятница, 26.04.2024, 07:49

Вітаю Вас Гость | RSS
Головна | Алгоритм роботи вчителів та класних керівників | Реєстрація | Вхід
...
Предметы и вещи картинки

Меню сайту

Рідна школа

Права дітей
Національна гаряча лінія Національна дитяча гаряча лінія

Соціальні закладки

Годинник

Календар
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Алгоритм роботи вчителів та класних  керівників 

в режимі дистанційного навчання на період карантину

в Руськокомарівській ЗОШ І-ІІІ ступенів

У зв’язку із введенням загальнонаціонального карантину відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України №211 від 11.03.2020 року “Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19” у закладах освіти  потрібно забезпечити дистанційне оволодіння програмовим матеріалом. Тому адміністрацією Руськокомарівської ЗОШ І-ІІІ ступенів  було прийнято рішення з 17 березня 2020 року перейти на дистанційну форма навчання в соціальній мережі VIBER(Вайбер) як найпоширенішій серед учнів, батьків і вчителів школи. Для узгодження дій всіх учасників навчального процесу пропонується наступне:

1.Класні керівники:

а) 1-4 класів створюють у мережі групу батьків своїх учнів для обміну інформацією і безкоштовно долучаються  до програми „Дистанційне навчання від видавництва „Країна Мрій”;

 б)5-11 класів створюють у мережі  групу учнів свого класу, додавши до неї вчителів, які викладають в даному класі. Проводять інструктаж з учнями щодо навчальної мети роботи групи, виключивши спілкування, яке не стосується навчального процесу;

в) в усі групи вводять адміністрацію школи.

2. Вчителі-предметники:

а) кожний викладає завдання учням у групу класу відповідно до свого тижневого навантаження (навчання за розкладом уроків);

б) уроки за три дні: 12(четвер), 13(п’ятниця), 16(понеділок) березня ущільнити до 03 квітня 2020 року. Врахувати  також у роботі  здійснені у планах  поправки-ущільнення попереднього карантину.  На протязі карантину канікул нема.

3.Класним керівникам 11-х класів рекомендувати учням трансляцію курсів з підготовки до ЗНО під час карантину на ТК «РАДА» та YouTube- офіційному  каналі МОН лекцій з української мови та літератури, біології, математики та історії України. Вона відбуватиметься за таким графіком:

•        Середа: 8:00 - 9:00 та 18:30 - 21:00

•        Четвер: 8:00 - 9:00 та 18:30 - 21:00

•        П’ятниця: 8:00 - 9:00 та 18:30 - 21:00

•        Субота та неділя: 10:00 - 20:00 (6,5 годин із перервами)

Повні курси підготовки до ЗНО з тестами, завданнями та конспектами занять можна знайти на платформах онлайн-студій:

•        EdEra: ed-era.com

•        ILearn (Освіторія): ilearn.org.ua

•        Prometheus: prometheus.org.ua

•        BeSmart: besmart.study

Для всіх класів і всіх предметів запускаються в Інтернеті уроки онлайн, які вчителі можуть рекомендувати учням і використовувати у навчанні..

4. Для здійснення зворотнього зв’язку домовтесь із учнями про правила та крайні терміни здачі виконаного завдання і дотримуйтесь їх. Дитина має розуміти, що в неї є чітка дата, до якої треба виконати конкретне завдання.

5 Домовтесь із дітьми, в якій формі вони здаватимуть виконані роботи (фото роботи, презентація, текстовий документ, відеозвіт тощо).

6.Всім вчителям :

а) врахувати у своїй роботі методрекомендації  ЗІППО( на прикладі мови/літератури, однак, як зразок, може бути використано всіма предметниками).

ГНАТКОВИЧ Т.Д.

Дистанційне навчання (для учнів)

(методичні рекомендації)

 

1. У день проведення уроку з української мови та літератури, зарубіжної літератури (за розкладом) учитель робить у класному журналі відповідного класу записи згідно з календарним плануванням:

- дати проведення теми;

- на сторінці «Зміст уроку» ‒ тема уроку, під темою ‒ запис «Дистанційна форма навчання»;

- у рубриці «Домашнє завдання» - чітка вказівка роботи (усної чи письмової) з теми.

Наприклад, черговий запис теми з української літератури у 5 класі:

13.03

«Зміст уроку» - Картини природи в поезіях Тараса Шевченка. Ліричний твір «За сонцем хмаронька пливе». Персоніфікація.

Дистанційна форма навчання.

«Домашнє завдання» - Вивчити поезію напам’ять. Вивчити за підручником поняття «персоніфікація».

Записати в зошити тему вірша; виписати 2 пестливі слова, 2 епітети, 1 метафору.

2. Класний керівник надсилає повідомлення (формулювання змісту уроку та домашнього завдання) учням Інтернетом (Viber чи інша форма).

Спілкування учителя й учнів щодо пояснення нової теми та виконання домашнього завдання теж відбувається через Інтернет.

( Вивчений матеріал в класні журнали буде записаний після закінчення карантину згідно цих рекомендацій)

б)карантин  дає можливість разом з учнями попробувати співпрацювати на різних платформах, які можна відшукати  в Інтернеті . Потрібна інформація знаходиться, зокрема, в статтях: «Як організувати дистанційне навчання учнів — покрокова інструкція. Найактуальніші поради від зіркового вчителя, фіналіста Global Teacher Prize Ukraine», «35 інструментів для дистанційного навчання – добірка НУШ», « Как организовать дистанционное обучение. План действия для учителя(Мастерская Марины Курвитс),  «Дистанційне навчання під час карантину: що робити школам, батькам і МОН» тощо, які дають корисні  посилання на сайти ;

в)якщо карантин буде продовжено, матеріал для дистанційного навчання можна буде виставляти на сайті школи, як це зробили в деяких школах м.Ужгорода;

г) як варіант, вчитель сам може створити у Вайбері групу з учнів класу. Кожному вчителю у такому випадку доведеться створювати свою групу з свого предмету. Тоді в учня буде стільки Вайбер-груп, скільки предметів.

 

 

 

 

 





Освітній портал
RSS v-osviti.at.ua...

RSS ПедПРЕСА


Copyright MyCorp © 2024