Відвідування учнями кабінету практичного психолога Петруляк О.М. Руськокомарівського ліцею дозволяє усунути всі упередженні ставлення до шкільного психолога, які були поширені серед багатьох учнівських колективів.
Так, у кабінеті психолога учні отримують всебічну підтримку, прийняття і розуміння їхніх потреб. Діагностична, консультаційна, розвивальна, просвітницька і профілактична робота проводяться у максимально комфортних для учнів умовах. Різноманіття розвивальних ігор і додаткових атрибутів забезпечують актуальність, залученість учнів, зацікавленість, і високу ефективність кожного заняття. Відвідування психолога, а особливо серед молодших школярів, стало цікавим і популярним.
Важливо відмітити, що учні середньої і старшої ланки відвідують психолога, в основному, за власним бажанням. А бажання і потреба у них виникає часто.
Відтак, відвідування кабінету практичного психолога забезпечує: створення умов для розвитку пізнавальних можливостей і формування пізнавальних інтересів; формування позитивного психологічного клімату учнівського середовища як основи формування позитивного „Я”- образу та самосприйняття учня; вивчення навчальних мотивів, інтересів, здібностей, рівня досягнень та самооцінки, особливості формування статево-рольової ідентифікації; створення умов для формування психічно зрілої особистості з розвинутим самоусвідомленням як основи для подальшого життєвого та професійного самовизначення.
|