10-11 листопада 2014 року в Руськокомарівській ЗОШ І-ІІІ ступенів відбувся Міжнародний комп'ютерний конкурс "Бобер". Вчитель інформатики Анталовці Олександр Юрійович привітав всіх учасників конкурсу та побажав їм успіху. Учасниками стали 27 учнів 2-11 класів школи.
«Бобер» — Мiжнародний конкурс з інформатики та комп’ютерної грамотності, який проводиться з метою підвищення ІКТ-компетентності дітей, ознайомлення і зацікавлення сучасними інформаційними технологіями, комп’ютерною технікою, активізації творчої діяльності вчителів. Конкурс проводиться щорічно у першу неділю листопада спільно з Міжнародною Спільнотою "Бобер” ("International Beaver Community”).
Ідея конкурсу виникла в 2003 році під час проведення в США Міжнародної Олімпіади з Інформатики у керівника литовської команди проф. Валентини Дагєне. Там же з’явилась і назва конкурсу. Відомий американський вислів про працьовитих і цілеспрямованих людей– «Busy as a beaver». Тому симпатичний бобер став символом цього турніру. Перший конкурс був проведений у Литві в 2004 році. У наступному році в литовському місті Пасваліс одинадцять країн – Австрія, Данія, Естонія, Єгипет, Ізраїль, Латвія, Литва, Нідерланди, Німеччина, Польща, Фінляндія - утворили Міжнародну Спільноту «Бобер». Завдання Спільноти – розробка та узгодження завдань національних конкурсів країн-учасників з метою підвищення комп’ютерної грамотності дітей, ознайомлення і зацікавлення сучасними інформаційними технологіями, комп’ютерною технікою та літературою.
Завдання до конкурсу було добрано відповідно до вікової категорії учасника. Учні нашої школи брали участь у конкурсі перший раз. Як засвідчили конкурсанти, завдання були цікавими, такими, що спонукають до логічного мислення. Учасникам сподобалась участь у конкурсі, особливо те, що завдання потрібно було виконувати на комп’ютері. Отже, будемо чекати на результати і до зустрічі у наступному році!
Відвідайте офіційний сайт конкурсу http://bober.net.ua Тут ви зможете скачати завдання попередніх років та випробувати свої сили у розв'язуванні цікавих логічних задач.
|